poniedziałek, 10 stycznia 2011

Molesta - Skandal


Molesta powstała w 1994 roku w Warszawie, a w jej skład początkowo wchodzili Piotr Więcławski (Vienio) i Paweł Włodkowski (Włodi). Pierwszym dzieckiem składu okazał się Skandal wydany w 1998 roku przez Smak B.E.A.T. Records. W następnych latach do składu dołączyli Pele i Wilku,a Mistic Molesta przekształciła się w Moleste Ewenement,ale długo by o tym pisać,a ja mam się zająć pierwszą płytą i moim zdaniem NAJLEPSZĄ -chcecie to się zgadzajcie, a jak nie to trudno;p

I znów muszę to powiedzieć - to kolejny klasyk na mojej liście. Tym razem zupełnie inny klimat. Skandal jest zdecydowanie ulicznym albumem, ale tu Ameryki nie odkryłem. Płyta jest znakomita, świetnie ułożona. Chłopaki zrobili dobrą robotę opisując rzeczywistość życia w blokach, ich stosunek do narkotyków czy innych polskich rapów.

 
"Jeśli Tobą będzie rządzić wódka
Twoja sekwencja życiowa okaże się krotka
Utoniesz w niej tak jak w oceanie łódka"

2 komentarze:

  1. Chłopaki stopniowo ewoluowali od klasycznego ulicznego rapu, do wręcz głębokiej refleksji nad życiem w swoich kolejnych albumach. Polecam jak najbardziej!

    OdpowiedzUsuń
  2. Molesta = Klasyka

    Chłopaki z W-wa od początku swojego undergroundu, aż do teraz gdy sprzedają płyty na legalu przekazują tę samą prawdę, ich silny i solidny kręgosłup moralny dał im konkretny fundament do tego by w swych słowach mówić prawdę z szarego, ulicznego życia.

    Pozdro!
    Podbijaj do mnie:
    http://dopingwkulturystyce.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń